Preišči ta spletni dnevnik

torek, 21. julij 2009

nov dan

Pred dnevi (8.7.2009) sem pristopil k SDS stranki. Čudni in obenem vznemirljivi obcutki so me prelivali. Ali to pomeni nek nov zacetek? Mogoce celo neko novo upanje? V vsakem primeru pa pomeni prispevek k lokalni skupnosti, na katero sem se navezal in bi zelel dodati svo prispevek, saj so me prav lepo sprejeli.

Presenetil me je gospod, s katerim sva se dobila. Mlad, razgledan, pomirjen in predvsem poln neke energije in človeške topline, pri kateri se ti ne zdi, da te nočejo zvabiti v past, temveč, da potrebuje mlade, sposobne in delovne ljudi.

Ze dolgo nisem imel tako pozitivnega sestanek s tako dobrimi občutki.

To so moji začetki v aktivni politiki lokalnega značaja.

»Na mladih svet stoji in družina je naš temelj«, bi bil moj moto. Seveda ne smem pozabiti na izobraževanje in s tem k razgledanosti mladih ter odvrnitev od nepridipravov in usmerjanje k dobrim vrednotam.

Kako bo, bomo videli. Z nestrpnostjo pričakujem prihodnost!!