Preišči ta spletni dnevnik

sobota, 11. maj 2013

Volitve v nadzorni odbor

Če bo potrebno, bom množico (več kot 700 ljudi) na 10 kongresu v Celju, nagovoril oz. se predstavil z naslednjim tekstom:

Spoštovani predsednik, spoštovane dame in gospodje, delegatke in delegati!

Sem Danijel Brestovac, rojen Sevničan in priženjen Gorenjc. Moja delovna pot se je začela pri 17 letih in pol ko sem začel s takratni sodelavci vihteti kramp in razmišljati, da to ne more biti moja prihodnost... Z vsem spoštovanjem do krampa in ljudi, ki se preživljajo s tem delom.

V moji delovni in osebni karieri sem najbolj ponosen na družino, doseženo izobrazbo, na formalna in neformalna izobraževanja in angažiranjem v stranki SDS ter z delom v občinskem odboru SDS Kranjska Gora pod taktirko g. Bogdana Janša, ki mi je s svojo pridnostjo in zagnanostjo v zgled in motivacijo.

Sem uni. dipl. org., ki končuje znanstveni magisterij na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Zaposlen sem kot prometnik na Slovenskih železnicah.

Delo v stranki SDS in s tem delo v OO SDS KRG, sem pričel leta 2009, ko sem se preselil v vasico pod Triglavom. Prevzel sem delo PR-ovca ter kasneje v tajnika OO. Moje naloge obsegajo stik z novinarji, urejanje vseh edicij OO KRG, pomoč pri delu predsednika g. Bogdana Janša (seveda kolikor mi družina in služba to dovolita) urejanje in pomoč vseh spletnih strani OO, tako spletne strani kot FB in twitterja.

Pri športnem forumu stranke opravljam delo tajnika.

Zakaj kandidiram v NO?

Zato ker bi s tem pridobil nova znanja, nove izkušnje in razširjanje obzorja. Sem mlad, neobremenjen, ambiciozen in vztrajen. Moje pomanjkljivost je neizkušenost in pomanjkanje znanja.

Tako kot učim starejšega sina, da če se bo v življenju trudil, bo lahko dosegel vse kar bo hotel, bi tudi končal s tem, da kakšen bi bil učitelj, če sam ne bom vztrajal, saj sem se tudi sam učil in se učim od vas.

Srečno pri delu vsem ter hvala za vašo pozornost.