Preišči ta spletni dnevnik

petek, 04. julij 2014

Kandidat za poslanca (9)

Ko pogledam nazaj, mi ne sme biti žal, kar sem storil. Sestal sem se z vsemi predsedniki SDS treh občin, sestal sem se z predsednicami ŽO in mladimi.

Pri vsem tem sem oz. smo naslovili pisma na večina društev in organizacij v občinah. Večina nas je zavrnila kulturno, so pa bili tudi nekateri pikri na naš račun. Seveda sem se jim želel predstaviti in morda poiskati skupne točke ter možnosti za sodelovanje. Nikogar nisem pozval, naj glasuje zame. Pozval sem jih naj pridejo na volitve in glasujejo po svoji vesti, pa čeprav to pomeni konkurenta.

Najbolj mi je ostal grenak priokus pri PGD Mojstrana, kjer je moj najstarejši sin član, saj niso zavrnili mene, vendar so pisali na stranko. Napisali so med drugim, da si nabiramo glasove.

Ne glede koliko se trudiš, bo vedno nekdo, nekomu ali nekaj šlo v nos, pa čeprav politično nismo na istih bregpvih, vendar bi lahko ustvarili odlično lokalno sodelovanje. Pač včasih enostavno ne gre.


Morda kdaj drugič!