Review: Jugoslavija, moja dežela


Jugoslavija, moja dežela
Jugoslavija, moja dežela by Goran Vojnović

My rating: 5 of 5 stars






Odkar sem se vrnil z Dunaja, sem se v mislih pogosto primerjal z Nedeljkom, se prepoznaval v njem in prepoznaval njega v sebi, in vse pogosteje sem razmišljal o tem, kako podobna sva si bila. On je bil pobegli vojni zločinec, jaz pa zapuščeni heroj, a prevzemal me je občutek, da me je moje življenje kaznovalo na enak način kot njega njegovo. Oba sva se namreč skrivala pred ljudmi in bila ujeta v mračnih labirintih svojih notranjih svetov, kakor bi oba prestajala isto kazen. Ničkolikokrat sem zato pomislil na to, da je njegov zločin tudi moj zločin, in to počasi sprejemal, kakor sem vsa ta leta sprejemal vse, kar mi je prinašalo življenje.




View all my reviews