"Torej sem dovolj Slovenka? Ne, nisi. Poglej se, kakšna si!"

"Torej sem dovolj Slovenka? Ne, nisi. Poglej se, kakšna si!" :: Prvi interaktivni multimedijski portal, MMC RTV Slovenija



No, naslednji citat ti da misliti, kaj ne?



"Na eni okrogli mizi smo se pogovarjali o imigrantih in je bil govor, da: 'Oni prihajajo k nam, jemljejo nam službe, naša delovna mesta, niso konkurenčni.' Jaz pa sem rekla: 'Gospod, če pride sem nekdo, ki je s Kosova in ne govori slovensko, ne pozna slovenske zakonodaje, ne pozna trga dela, ne pozna svojih pravic in vam, kot avtohtonemu prebivalcu Republike Slovenije, vzame delovno mesto, potem mora biti z vami nekaj hudo narobe …


Vendar ko si na tleh brez službe, greš prvo iskati karkoli, da preživiš in tam trčiš ob migrante. Vendar se moram strinjati, da mora biti Z NAMI HUDO NEKAJ NAROBE.



No, spodaj v članku, v oddelku komentarji, pa je nekdo napisal nekaj, kar sam vedno ponudim človekoljubnim posameznikom in organizacijami, in sicer

Obsojam sovrazni govor, ampak ce bi sel jaz zivet v sarajevo bi blo isto.


In ne samo v Sarajevu. G. Ahmedu sem večkrat rekel, če bi jaz delal isto v Iranu, kar ti delaš na Jesenicah, bi doživel podobno usodo. Žalostno, vendar resnično!!



Žalostno je, da se to skrito spodbuja in spodnji citat je zelo dober primer otroške odkritosti.



Ko otroke vprašam, ali sem Slovenka, rečejo
"Ne." 
"Zakaj ne?! 
"Ker ne izpolnjuješ pogojev."
"Otroci, povejte mi, kateri so ti pogoji?" 
"Državljanstvo."
"To imam. Ena nič."
"Pogoji so, da govoriš slovenski jezik." 
"Tudi to obvladam. Dve nič." 
"Pogoj je, da moraš biti vsaj enkrat v življenju na Triglavu."
"Tudi to sem bila. Tri nič. Torej sem dovolj Slovenka?"
"Ne, nisi. Poglej se, kakšna si!"

In res, POGLEJMO SI, KAŠKŠNI SMO, kajti to ne more biti prihodnost. Razlikovanje!!



Kolega je šel v Avstrijo delati, vendar nima izobrazbe niti znanja, zato se je zaposlil v obratu, kjer je pomembno biti močan in spreten z rokami. Pa sem mu rekel, kolega moj, sedaj boš morda razumel mojega očeta, ki je šel s trebuhom za kruhom, in mene, ki sem se preveč boril proti stereotipom kretenizma, razlikovanj in dokazovanj, kjer je pravilo "DA NAŠ NAJSLABŠI, JE VSEENO BOLJŠI KOT VAŠ NAJBOLJŠI!!"