Review: Edini sin

Edini sin Edini sin by Stéphane Audeguy
My rating: 5 of 5 stars












Edini sin (Stéphane Audeguy)
- Your Highlight on Page 5 | Location 74-76 | Added on Monday, May 11, 2015 4:33:22 PM

Izvedel sem, kakšno strahovito vodilo si si bil izbral, Jean-Jacques: vitam impendere vero. Življenje podrejaj resnici … Zaradi tega si živel v samoti, ki je jaz ne bi mogel nikoli prenašati. Preveč sem imel rad družbo žensk in druščino moških: svetova, v katerih moraš lagati drugim, če nočeš lagati sebi.


Edini sin (Stéphane Audeguy)
- Your Highlight on Page 54 | Location 823-824 | Added on Monday, May 11, 2015 7:31:35 PM


Odgovarjal sem ti, da ne obstaja nič takega, kot je Usoda, da bi bil po mojem kmečki hlapec lahko dober kralj, če bi se ga le potrudili vzgajati v tej smeri.


View all my reviews