Razumniki pred odločitvijo #berem

ISBN 978-961-6644-69-3

Str. 30:

Sem, 

kar sem bil

in vsakdo 

me bo mogel pozabiti.

In vendar

moram reči:

sem 

in bil sem 

in bom,

in zato sem več 

od pozabljenja,

neizmerno več 

od zanikanja,

neskončno več 

od niča …

Str. 42: Začel se je boj med odmrlo idejo ter njenimi oblikami in med porajajočo se idejo in njenimi novimi oblikami. Kdor hoče novi, še nejasni ideji najbolje služiti, je ne sme ideološko izrabljati, ampak ni kot celoten in svoboden človek najprej pomagati do zgodovinskega razvoja. To je dolžan storiti predvsem razumnik.

Str. 47: Prihodnost malih in velikih narodov je v federativni ureditvi Evrope. Nova Evropa mora biti zveza velikih in malih narodov, velikih in majhnih domovin, ne pa totalitarnih držav, kjer se pod znamenjem sile SPAJAJO V LJUBOSUMNO mitično enoto zemlja, človek, kapital, duh in kri. Nova Evropa se mora zgraditi pod znamenjem celotnega, osebnega človeka, njemu morajo služiti državni stroj, gospodarski red in fizične 3 vrednote. Vse, kar je, mora pomagati k človekovi osebni dopolnitvi.