Kandidtura za člana SŽS

Drage sodelavke, dragi sodelavci!

Sem Danijel Brestovac, rojen 13.01.1976, na SŽ zaposlen kot sprevodnik.

V dneh 06. in 07.10.2009 bodo potekale volitve za člane, nadzorni odbor ter predsednika SŽS. Tudi sam sem se odločil kandidirati saj mi vrline kot so iskrenost, poštenost in trdo delo niso tuje. S svojo kandidaturo za člana želim pokriti sledeča področja, in sicer:
· organizacija raznih kulturnih dogodkov,
· organizacija izletov, druženj in sindikalnih srečanj,
· transparentnost in odprtost za vse člane,
· urejanje spletnih stani sindikata ter tako širjenje vesti o aktivnostih sžs med članstvom,
· izpostavljanje aktualnih vprašanj,
· sindikalno in službeno udejstvovanje spraviti na zavidljivo raven, kjer bi mi vsi lahko prispevali za boljši jutri.

V vsem tem času odkar se poznamo in medsebojno sodelujemo sem se izkazal za resnega, vestnega in zanesljivega človeka.

In še nekaj besed o meni. Na SŽ sem prišel leta 2005, v februarju 2006 sem opravil izpit za sprevodnika. Končano imam univerzitetno izobrazbo in svoje izobraževanje nadaljujem na magistrskem znanstvenem študiju Ekonomske fakultete v Ljubljani. Sem mlad oče, ki si želi biti vzgled svojemu otroku.

Glas zame je, je glas za vse nas! Danijel Brestovac
Danijel Brestovac l.r.