Spoštovani kolegi pleskarji (poročilo s seje SSČ OZS LJ)

Spoštovani kolegi pleskarji (poročilo s seje SSČ OZS LJ),

sem Danijel Brestovac in imam podjetje DAKI (ki je, kot bi rekel kolega Roškarič, samo sebi namen). Za podjetje sem se odločil iz več razlogov, med njimi so poglavitni:
želel sem se poskusiti v poslovnem svetu,
samostojnost,
ljubezen do pleskarstva,
pleskarstvo kot hobi,
želja po dobrem in velikem podjetju (ki ne bo samo sebi namen).

Izvoljen sem bil s strani OOZ Jesenice, saj sem bil edini pripravljen vsaj malo sodelovati in sem pokazal interes za spremembe ter napredek. Res, da sem nov član tako na OZS kot OOZ Jesenice, vendar tudi vi ste nekoč bili na mojem mestu.

V zgled so mi kolegi Bransberger in drugi.

Zakaj vam pišem? Želel bi vam poudariti in pokazati pogled majhnega podjetja, ki je zaradi krize v gospodarstvu in finančni krizi primoran diverzificirati se in poiskati delo v drugih branžah.

Sami veste, kot je povedal kolega Brant, da smo s skupnimi močmi močnejši in da nam razpotije ne koristijo. Ne koristijo tako nam kot ne stroki. Se zavedam, da je politika bila in bo prisotna vsepovsod, vendar zaradi vseh tistih pleskarjev, ki jih ni bilo, vendar upajo, da se bo nekega dne marsikaj spremenilo, vam pišem.

Žele bi poudariti predvsem delo na črno. Tukaj lahko vi, g. predsednik in UO, pritisnete na inštitucije, ki nadzorujejo delo, da sankcionirajo delo na črno. Vsaj delo s strani ne podjetnikov, ki nam majhnim odžirajo posel.

Sam sem zelo veliki oboževalec izobraževanj, saj menim, da je izobrazba ključni uspeh do kakovostnega dela pri nas pleskarjih.

Tudi sam podpiram dobrodelne akcije, vendar da bi se želel izboriti, da se naše reklame kosijo z reklamami proizvajalcev barv, saj mi res prispevamo levji delež (tukaj bi predvsem želel prositi, da nas redno obveščate o vsem, kot so akcije, tekmovanja, delu in aktivnostih povezano z našim poklicem, saj do sedaj sem bili sami odrezani od sveta).

Želel bi tudi prispevati delež k izdaji pleskarskih knjig. Če že ne morem prispevati z izkušnjami, kot jih ima večina, lahko prispevam z delom, kot je pomoč pri pisanju, oblikovanju, urejanju in drugo, kar je pomembno, da se knjige izdajo.

Na koncu bi želel prositi tako vas kot tudi OOZ Jesenice, da nam omogočijo na spletni strani OOZ Jesenice, pod rubriko sekcije, da se tudi slikopleskarska sekcija ustvari. Sam sem pripravljen v sodelovanju s kolegi iz Kranjske Gore in širne okolice prispevati k ustvarjanju omenjene sekcije.

Tudi odprt sem za vsako sodelovanje in pomoč kolegom pleskarjem.

Še za konec, ki bo res tokrat, bi se želel še javno zahvaliti kolegu Branku Valandu, ki me je davnega leta sprejel v svoje podjetje in me naučil osnove pleskarskega poklica. Tako teoretičnega kot praktičnega. Najlepša hvala mojster Valand in večna hvala.

P.s.: Če kdo potrebuje spletno stran, se toplo priporočam, saj sem opazil, da nekateri le nimate jo.