Nasveti Nene Dautanac


NASVETI OTROKA ODRASLIM: (avtor neznan)

Ne razvajaj me. Dobro vem, da ne morem dobiti vsega, kar zahtevam.
Ne boj se odločnosti. Tako vsaj vem, pri čem sem.
Ne spreminjaj svojih odločitev. To me samo zmede. Potem pa skušam doseči vse, kar mi pride na um.
Ne obljubljaj. Mogoče obljub ne boš mogel izpolniti. Tako krniš moje zaupanje vate.
Ne nasedaj, kadar te hočem vreči iz tira, sicer bom poskušal doseči še več takih ‘zmag’.
Ne naredi zame tega, kar zmorem sam. Sicer se bom obnašal kot dojenček in te bom še naprej imel v svoji službi.
Ne ukvarjaj se preveč z mojimi razvadami. Nevarno je, če jih obdržim za stalno.
Ne popravljaj me pred drugimi ljudmi. Name narediš večji vtis, če me pokaraš mirno in na samem.
Ne poskušaj mi pridigati. Čudil se boš, kako dobro vem, kaj je prav in kaj ni.
Naučiti se moram delati napake, ne da bi zaradi tega mislil, da sem slabši kot tisti, ki napak ne dela.
Ne nergaj. Sicer se moram, da se zavarujem, narediti gluhega.
Ne pozabi, da rad delam poskuse. Tako se učim. Pusti mi to veselje.
Ne posvečaj preveč pozornosti mojim malim težavam z zdravjem. Začel bom ceniti rahlo zdravje.
Ne umikaj se, če želim kaj zvedeti, sicer boš kmalu ugotovil, da iščem odgovor drugje.
Naj ti ne bo pod častjo, če se kdaj opravičiš. Pristno opravičilo ogreje moja čustva do tebe.
Ne delaj vtisa, da si popoln in nezmotljiv. Bil bi prevelik vzor zame.
Naj te ne skrbi, če imaš premalo časa zame. Važnejše je, kako prebijeva skupni čas.
Ne pozabi, da potrebujem veliko razumevanja in opogumljanja, sicer ne bom mogel napredovati….
Vzgajajmo svoje otroke tako, da bodo postali odgovorne in neodvisne odrasle osebe!
Razvojna pot- »evolucija » otrokovega razmišljanja:
4 leta: Moj oče res vse ve!
7 let: Moj oče res veliko ve!
8 let: Niti moj oče tega ne ve!
12 let: Jasno, da oče ne ve!
14 let: moj stari nima pojma!
21 let: fotr je full staromoden!
25 let: Oče pa le nekaj ve.
35 let: Preden se bom odločil, bom še vprašal za očetovo mnenje.
50 let: Le kaj bi oče rekel na to?
60: let: Moj oče je vedel dobesedno vse!
65 let: O, ko bi se o tem lahko še enkrat pogovoril s svojim očetom.


______________________________________________________
Prisrčen pozdrav / Best regards,
Danijel Brestovac, uni. dipl. org. |
Povežite se z menoj: