Review: Mao's Last Dancer

Mao's Last Dancer Mao's Last Dancer by Li Cunxin
My rating: 5 of 5 stars






Str. 140- A nekje na dnu srca je zakopano seme, seme upanja. To niti ni svetloba. Ne vidim svetlobe, da bi me vodila iz tega krutega in nepravičnega sveta. TODA TO SEME UPANJA JE VEDNO ŽIVELO IN ZASEJE SE V MOJE MISLI. NJEGOVA MOČ JE NEZNANSKA. Daje mi občutek, da bo NEKEGA DNE VSE DOBRO. TO JE MOJ IZHOD, MOJE SKRITE SANJE.

Str. 239- "Cunxin, NIČ NI NEMOGOČE, za odločnega človeka. LAŽJE JE PREMAGATI TELESNE HIBE KOT DUŠEVNE POMANKLJIVOSTI. ..... Nič ni nemogoče, če v to vložiš svoje srce in dušo. ..."

Str. 461- niti sanjalo se mi ni, kaj se bo še zgodilo v najinem življenju, a krivdo ob slovesu od družine na Kitajskem je polagamo začelo nadomeščati vznemirjenje. Pot po kateri sem potoval doslej, je imela toliko ovinkov. Nič ni bilo gladko ali lahko. Zavedal sem se, da pot pred menoj prav tako ne bo gladka ali lahka, toda VIDEL SEM MOŽNOST. MOŽNOSTI SVETA SO BILE TAKO NEIZMERNE.



View all my reviews