Review: V morju so krokodili : resnična zgodba Enajatolaha Akbarija

V morju so krokodili : resnična zgodba Enajatolaha Akbarija V morju so krokodili : resnična zgodba Enajatolaha Akbarija by Fabio Geda
My rating: 5 of 5 stars






Str. 8- ... - da moramo pred očmi vedno imeti željo, kot osel korenček, saj v prizadevanju, da bi se nam izpolnile želje, črpamo moč, DA LAHKO VEDNO ZNOVA VSTANEMO, in če bomo pred sabo imeli kakršnokoli željo, se nam bo zdelo VREDNO ŽIVETI - ...

Str. 161- ...
Nazadnje mi je le uspelo. Mami je skušal pojasniti, da sem jaz naročil, naj se preselijo v Kveto, pa mu ni verjela in ni hotela nikamor. S težavo jo je prepričal.
Potem mi je rekel: Čakaj malo! Nekomu je podal telefon. Oči so se mi napolnile s šolami, zaslutil sem, kdo je tam.
Dahnil sem: Mama.
Z druge strani ni bilo odgovora.
Ponovil sem: Mama.
Iz slušalke JE PRIŠEL SAMO VZDIHLJAJ, lahek, vlažen in slan. Spoznal sem, DA TUDI ONA JOKA. Slišala sva se prvič po osmih letih, in tista sol in vzdihi so bili VSE, KAR STA SI POVEDALA MAMA IN SIN. OSTALA SVA TAKO IN MOLČALA, dokler se zveza ni prekinila..

View all my reviews