Review: Strta ženska

Strta ženska Strta ženska by Simone de Beauvoir
My rating: 5 of 5 stars



View all my reviews



#citati #quotes

To, kar zamolčimo, je pomembnejše od tega, kar zapišemo

 

.. temveč se bom z njim pogovorila. Po dvajsetih – dvaindvajsetih – letih zakona pripisujemo velik pomen molku, to pa je nevarno.

 

Kadar smo toliko živeli za druge, se je kar težko spremeniti in živeti zase.

   

Človek ne spremeni svojega življenja, ne da bi spremenil tudi samega sebe

 

Vsakič mislim, da sem dosegla dno. In potem se potopim še globlje v dvome in žalost

 

Toda samo sumiti, nič vedeti, to je neznosno.

 

Dala sva stvarem drugačna imena: niso pa se spremenile. Nič nisem izvedela. Preteklost ostaja še vedno tako nejasna. Bodočnost pa tako negotova.

 

Nimam nič drugega kot svojo preteklost. Vendar to ni več niti sreča niti ponos: ena sama uganka, tesnoba...

 

Veliko stvari sem pozabila, kot kaže, pa sem včasih celo popačila dejstva

 

Če mi je spodletelo pri vzgoji svojih hčera, potem je vse moje življenje en sam neuspeh. Saj ne morem tega verjeti. Toda v tistem trenutku, ko me spreleti dvom, se mi zvrti v glavi!

 

Odslej imam vedno in povsod občutek, da je za mojimi besedami in dejanji še neka druga plat, ki je ne vidim

 

Odločila sem se zakopati v svojo votlino. Ne poznam več ne dneva ne noči.

 

Kakšen nepotreben pogum potrebujmo za najbolj enostavne reči, kadar izgubimo veselje do življenja

 

Kako pa se vidiš ti?«  »Kot eno veliko močvirje. Vse se je potopilo v blato.«  »Ponovno se boš našla«