Delovni izlet v Sevnico

delovni izlet


Odločil sem se, da bom sprejel izziv in  prebarval vrata, radiatorje in balkonska okno in vrata (zadnje peskanje se je izvajalo pred 15 leti), dokler se lastniki potepajo po dopustu. Ker sem se odločil, da se odpravim na delovni izlet z vlakom, sem imel časa za fotografiranje, branje in lenarjenje (berite »popivanje«).

Uporabljal sem akrilne barve in lake, vendar poant tega bloga je v prelepi sevniški okolici.

Prispel sem 6.7.2011, zjutraj ob 7.45, saj smo zamujali cca. 50 min. Sevnica je bila tiha, sproščena in predvsem lepa. Sploh se nisem zavedal, da je lahko takšna Sevnica. Kar malo me je stisnilo pri srcu in priznal sem, da jo čisto malo pogrešam. Seveda, ko pomislim, da živim ob vznožju Triglava (skoraj!!), me hitro mine domotožje.


majhna kobilca

pripravljen za ekspedicijo



pleskar intelektualec! Hudo! 
Jutro. Sončni vzhod. Čarobno. Škoda, da nimam boljšega fotoaparata na telefonu.








reka Sava in njene lepote

Na poti domov se je prilegla hladna osvežitev na vlaku. Cena 2,2  €


Žirovnica