Jack Welch - navdih za vodenje

Spoštovani g. Welch!

Pravkar sem poslušal na @youtube vaš pogovor oz. intervju na korejskem gospodarskem forumu. V čast si štejem, da sem lahko poskušal starosto in guru-ja managementa. Več sem se naučil od vas, kot od vseh knjig, ki sem jih prebral.

Najbolj mi je bilo všeč vaše stališče, ko ste bili zaprošeni, naj izpostavite največjo kakovost managerja (omenjali ste 4 E in 1 P) in ste izpostavili, da je največja kakovost managerja, kar reče, da tudi naredi (saj ljudje radi sledijo ljudem, ki stojijo za svojimi besedami in dejanji). To je redkost v današnjem poslovnem in osebnem svetu, kjer nihče ne bi prevzemal odgovornosti, a vsi bi bili šefi oz. vodje.

Že od nekdaj sem vas omenjal in govoril, da sem jaz drugi Jack Welch, zato hvala za razsvetlitev idej in misli.


Najbolj me je inspiriralo vaše pravijo 20/70-10 in kako niste odpuščali najslabših 10%, ampak ste jim pomagali doseči prag povprečnih 70%. Nihče si ne želi biti med najslabšimi in vsi se trudijo, da bi dosegli najboljše, zato je tudi vam oz. podjetju, v katerem ste bili CEO in General Electric's-u uspelo.

Dati do znanja ljudjem, da ne opravljajo svojo službo najbolje in da so zmožni in sposobni boljše opravljati svojo službo, je neprecenljivo (seveda brez groženj o odpustitvi in kaznimi). Seveda, ne sme ostati samo na besedah, ampak jim je potrebno tudi moralno in fizično pomagati, da postanejo boljši, se mi zdi ideja neverjetna in tako enostavna, da mora uspeti.

Z vsem spoštovanjem!

Danijel Brestovac - bodoči VI!