Železniška nesreča na Jesenicah

Železniška nesreča na Jesenicah - Danijel Brestovac - Picasa Web Albums

Ko sem slišal, sem ostal brez besed. Nisem mogel verjeti. Takoj se postavi vprašanje, kdo je kriv, še pred tem pa sem pomislil na vse žrtve in da bi lahko tudi sam bil med njimi.

Sedaj je minilo že precej dni od nesreče, vendar misel nanjo, mi ne da mira. Tudi sam sem železničar in ko sem si v živo ogledal nesrečo, sem bil prepričan, da gledam sinovo risanko lokomotivček Tomaž ali The Adams family. Sama slika dveh vlakov, ki sta tesno objeta oz. prelita eden v drugega od trka, je strašna. Vsi napori, da se situacija reši, je vredna vseh pohval.

Ne verjamem, da bodo v medijih omenjali vse tiste junake, ki so ostali še pozno v noč, da bi odstranili nesrečo in tudi hitro bodo pozabljeni vsi, ki so pomagali pri sami nesreči, vendar je to zame herojsko dejanje, ki se ne bi smelo tako hitro pozabiti. Kaj je z potniki? Upam, da so vsi v redu, saj preverjal nisem.