Maščevanje!


We cannot change the past. But we can choose what we learn from it. Where one learns vengeance, another learns mercy.



Preteklosti ne moremo spremeniti. Lahko pa izberemo, kaj se bomo iz nje naučili. Eni se naučijo maščevanja, eni usmiljenja.


In kaj sem se sam naučil iz preteklosti? Zamere in željo po maščevanju! Vendar me je ena preprosta risanka dala misliti. A sem se res tako slabo učil, da sem se samo tega naučil? A je vredno? Škoda časa in energije!

Spomnim se, kako sem nekje prebral, ko se maščuješ, si prazen, kajti sovražnik je uničen, sam pa ostaneš osamljen, ker si izgubil edinega "prijatelja", za katerega je bilo vredno živeti.

Ker sam živim za druge stvari, kot maščevanje, se moram mojim "sovražnikom[1]OPRAVIČITI  in jim zaželeti vse najboljše, kajti sam tudi stremim k boljšim ciljem.





[1] Prepričan sem, da jih nimam, vendar vsem, s katerim sem prišel do navzkrižja mnenj in kjer so "trde" besede bile povedane!