Review: The One Minute Manager Anniversary Ed: The World's Most Popular Management Method


The One Minute Manager Anniversary Ed: The World's Most Popular Management Method
The One Minute Manager Anniversary Ed: The World's Most Popular Management Method by Kenneth H. Blanchard

My rating: 5 of 5 stars





Enominutni vodja

namen simbola knjige Enominutni vodja - prikaz minute na zaslonu digitalne ure - je spomniti vsakogar izmed nas, da si vzame minuto in pogleda v OBRAZ ljudem, ki jih vodi. Tako bo spoznal, da so ONI naše največje bogastvo.

Str. 15- "Učinkovite vodje," je razmišljal, "vodijo SEBE in svoje podrejene tako, da z njihovo prisotnostjo pridobivajo tako LJUDJE s katerimi sodelujejo kot organizacije v katerih so zaposleni."

str. 19- Ljudje, ki so zadovoljni sami s seboj, ustvarjajo boljše rezultate.

Str. 37- povedal mi je, da bi me rad videl uspešnega, da hoče, da sem organizaciji v veliko pomoč in da v svojem delu uživam. Rekel mi je, da mi bo zato poskušal dati jasno na znanje kdaj delam dobro in kdaj ne. Nato me je opozoril, da v začetku to za naju ne bo prijetno. ... Zato, kot mi je razložil, ker večina VODIJ ne dela na tak način in ker ljudje tega niso VAJENI. Nato pa mi je zagotovil, da mi bo takšna povratna informacija v veliko pomoč.

Str. 39- POMAGAJ LJUDEM DOSEČI NJIHOV POLNI POTENCIAL. ZALOTI JIH, KO NEKAJ DELAJO DOBRO.

Str. 40- v večini organizacij vodje potrošijo večino svojega časa, da bi zalotili ljudi, ko delajo nekaj SLABEGA!

Str. 64- večina podjetij porabi 50 do 70 odstotkov svojih sredstev za plače zaposlenih. In vendar porabijo manj kot en odstotek svojega proračuna za njihovo izobraževanje. Pravzaprav porabi večina podjetij več časa in denarja za vzdrževanje poslopij in opreme, kot za ohranjanje in bogatitev znanja svojih ljudi.

Str. 67-... ker je najmočnejši motivator ljudi povratna informacija o doseženih rezultatih. ... Povratna informacija je zajtrk prvakov.

Str. 68- ... vodje ne povedo svojim ljudem kaj od njih pričakujejo; samo pri miru jih pustijo in potem 'hop', ko ti ne dosegajo željenih rezultatov. ... To počnejo zato, da bi izpadli SPOSOBNEJŠI!

Str. 69- če hočeš biti v večini organizacij dober VODJA, moraš zalotiti nekatere od svojih ljudi kako delajo slabo. Imeti moraš nekaj zmagovalcev, nekaj poražencev in vse ostale nekje v sredini.

Str. 71- vsakdo je potencialni zmagovalec. Nekateri so zakrinkani kot poraženci, zato ne dovolite da vas njihova krinka preslepi.

Str. 74- vzemi si minuto: preglej svoje cilje, preveri svoj napredk, primerjaj, če je tvoje vedenje skladno s tvojimi cilji.

Str. 81- da je najpomembnejša stvar, ko učite nekoga, da postane zmagovalec to, da ga zalotite, ko naredi nekaj pravilno - na začetku približno pravilno in postopoma vse bližje željenjemu vedenju. Zmagovalcev ni potrebno zelo pogosto zalotiti, ko počnejo nekaj pravilno, kajti dobri delavci se zalotijo kar sami in so sposobni samopodkrepljevanja.

Str. 83- kar je najbolj narobe z večino podjetij dandanes. Njihovi ljudje v resnici ne proizvajajo - NITI KVALITETE NITI KVANTITE. In eden glavnih vzrokov za tako slabo poslovno uspešnost je enostavno v tem, da so ljudje SLABO VODENI.

Str. 94- mi nismo le naše vedenje. Smo osebe, ki kontrolirajo svoje vedenje.




View all my reviews