360° vodja
Maxwell, J. C. (2008) 360° vodja. Lisac&Lisac. Ljubljana.
Str.67-resnično junaštvo je izredno trezno, zelo nedramatično. To ni sila prekositi vse ostale za katero koli ceno, pač pa sila služiti drugim po kateri koli ceni.
Str.102-če si želite iti naprej, je vodenje navzgor boljše ne prilizovanja-dan reiland
Str.106-vodite samega sebe. Pri samemu sebi se namreč vse začne. Poleg tega, če ti ne sledite samemu sebi, zakaj bi vam moral kdo drug.
Str.185-jack welch pravi:'preden postaneš vodja, je uspeh izključno v tvoji savi. Ko postaneš vodja. Je uspeh izključno v rasti ostalih.'
Str.193-malo stvari povečuje verodostojnost vodilnih bolj od dodajanja vrednosti ljudem okrog njih.
Str.199-čisto nič mi narobe s konkurenco. Problem za številne vožegkod je v vem,da na koncu končajo tako, da tekmujejo proti svojim sodelavcem v lastni organizaciji in to takšen način, ki škoduje tako vinskemu delu kot rang organizaciji. Vse je odvisno ne tega, kako obvladujeti konkurenco in na kakšen način.
Str.247-ena največjih napak, ki jih delajo vodilni, je v tem, da preveč časa preživijo v svojih pisarnah in bistveno premalo časa med svojimi ljudmi.
Str.263-spodbujaj ljudi pri njihovem razvoju; ljudem zaupal tako, da jih nagrajuješ in priznavaš; ljudi obravnavaj s hvaležnostjo.
Str.266-kadar pojave svoje ljudi, jih učite, kako opravljati svoje delo. Ko jih razvijate, jim pomagate, da napredujejo kot posameznik.
Str.274-sam dejansko ne poznaš zadeve dovolj dobro, dokler tega ne predstaviš tretji osebi in ko naučiš delati.
Str.276-razlog številka ena, zakaj ljudje ne marajo svojih služb je v tem. Da ne delajo na takšnih delovnih mestih, na katerih bi bili boljši.
Str.315-vodenje je potovanje, ki se začne vam, kjer se nagajate zdaj, ne pa tam, kamor si želite priti.