360° vodja

Maxwell, J. C. (2008) 360° vodja.  Lisac&Lisac. Ljubljana.

Str.67-resnično junaštvo je izredno trezno, zelo nedramatično. To ni sila prekositi vse ostale za katero koli ceno, pač pa sila služiti drugim po kateri koli ceni.

Str.102-če si želite iti naprej, je vodenje navzgor boljše ne prilizovanja-dan reiland

Str.106-vodite samega sebe. Pri samemu sebi se namreč vse začne. Poleg tega, če ti ne sledite samemu sebi, zakaj bi vam moral kdo drug.

Str.185-jack welch pravi:'preden postaneš vodja, je uspeh izključno v tvoji savi. Ko postaneš vodja. Je uspeh izključno v rasti ostalih.'

Str.193-malo stvari povečuje verodostojnost vodilnih bolj od dodajanja vrednosti ljudem okrog njih.

Str.199-čisto nič mi narobe s konkurenco. Problem za številne vožegkod je v vem,da na koncu končajo tako, da tekmujejo proti svojim sodelavcem v lastni organizaciji in to takšen način, ki škoduje tako vinskemu delu kot rang organizaciji. Vse je odvisno ne tega, kako obvladujeti konkurenco in na kakšen način.

Str.247-ena največjih napak, ki jih delajo vodilni, je v tem, da preveč časa preživijo v svojih pisarnah in bistveno premalo časa med svojimi ljudmi.

Str.263-spodbujaj ljudi pri njihovem razvoju; ljudem zaupal tako, da jih nagrajuješ in priznavaš; ljudi obravnavaj s hvaležnostjo.

Str.266-kadar pojave svoje ljudi, jih učite, kako opravljati svoje delo. Ko jih razvijate, jim pomagate, da napredujejo kot posameznik.

Str.274-sam dejansko ne poznaš zadeve dovolj dobro, dokler tega ne predstaviš tretji osebi in ko naučiš delati.

Str.276-razlog številka ena, zakaj ljudje ne marajo svojih služb je v tem. Da ne delajo na takšnih delovnih mestih, na katerih bi bili boljši.

Str.315-vodenje je potovanje, ki se začne vam, kjer se nagajate zdaj, ne pa tam, kamor si želite priti.