Najin Sin

kaj naj rečem. moj sinek je moja duša. moje bogastvo in vse sploh in oh. pred njim sem mislil, da se meri bogastvo v denarju in poslu. po njegovemu rojstvu sem dojel, da denar ni sveta vladar. no, je že, vendar ni toliko pomembno. vsaj ne za nas, ki vemo, kaj je res pomembno!!!!!!!!!!!!

zadnje čase sem zopet precej zamišljen. globalna kriza, cene se spuščajo in nižajo do nenormalnih nižin, ko več ni nič niti nerentabilno niti profitabilno. vendar eni imajo v tem smisel. kaj bo z njimi čez par let, bomo videli? no, to ni tema današnjega bloga.

na posestvu Herk sem dojel, da sem že med 100 najbogatejših slovencev. seveda da sem, saj sem lahko v družbi tvoji, sinek moj. iz dneva v dan me bogatiš, zato sem celo dojel ne samo da sem med 100, temveč sem med top 5!!!! s teboj pridobivam tako na kapitalu kot na človeških odnosih. pač me bogatiš za izkušnje, ki jih tudi knjige ne dočarajo.

no, sinoči ga damo spati, žena reče grem na cigaret. to sem preslišal in se usedel za hišni računalnik. po parih minutah slišim POK...........TRSEK.....................................WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skočim, tečem v spalnico in moj sinek je na tleh. leži na parketu, naslonjen na desno lice, rokice ima nad glavo ter joka. ta prizor mi bo ostal večno v spominu. moja duša ne samo da je na tleh, ampak je padel z višine cca. 1 meter. FAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kaj zdaj. ga poberem, poljubljam in se mu opravičujem. oči, to sem js, je bumbar, k te je pustil samega. moral bi biti zraven, pa nisem. oprosti, oprostii in OPROSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! boga ne kličem, k sva na "on hold" z njim!!! pomaga mi lahko samo mama narava!!! da je žilav in da bo kul!!!!

a mislite, da me je razumel? saj pri vsem tem ni važno, kaj se vidi pri padcu, temveč kaj ne. roka, noga, kost zlomljena se zaceli, čeprav zvenim malce ali veliko nesramen, ampak skrite poškodbe glave ter določenih organov, to me skrbi.

meni nič ne pomeni ves denar, kar sem dojel ob tvojem rojstvu in bom tudi na to temo napisal sago oz...... heeeeee.....malce pretiravam....blog o najinem prvem srečanju z naslovom SINEK MOJ!!!!. meni ne pomeni nič 200 milijard evrov, če boš ti zaradi padca poškodovan. pa tako smo bili pametni, da TO!!!!!!!! se meni že ne more zgoditi....in se ne bo...........pa se je!!!!!

v prsih stiska, utrip je povečan, ušesa so zamašena in zaskrbljeni pogledi..........in kaj pomaga!!!! NIČ!!!!!!!!!!!!!!! FAKIN NIČ!!!!!!!!!!!!!!!!! ti si meni padel z zaskrbljujoče višine.

zdravnik pravi...aja, da še to povem, preden vpletem bele ovratnike.....sina poberem, poljubljam ga....on neha jokati. celo smeji se mi....njemu je to smešno. ga dam na veliko posteljo, pretipat...nič! on se takoj začne obračati, vrteti in čeblati. ura je 22.30, vstajam ob 2.50, vendar nisem zaspan. hm, le zakaj????

k ni bil padec dovolj, hoče na vsak način pogledati čez rob postelje ter gleda v globino oz. na parket. točno tam, kamor je padel. sedaj, v drugem trenutku je že pod policami in se steguje po knjigah. dam mu coelho - zahir. on lista, mečka in se smeji. moj genij !!! bodoči intelektualec!!! a je v šoku? a sploh žaba mala ve kaj je šok?

žena kliče zdravnike, kar svetujejo, da če je tak, naj ga opazujemo 24. ur. jah, sej druzga nam ne preostane kot to. zopet ČAKANJE!!!!!!!!!!!!!!!!!


on zaspi. mirno diha. ne bruha....ne joka.....spi!!!!! z ženo sva objeta in premišljujeva...ona v skrbeh! sam jo tolažim in sem kot glava družine hladen k špicer. ji razložim, da je pač padel in da imava srečo. KAJ ČE NE BI JOKAL????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kaj če bi pri padcu utihnil!!! za vekomaj!!!!!!!!!!!!!!! FAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!! WTF!!!!!!!!!!! IN MF!!!!!!!!!!!

jebem ti vse knjige, ki sem jih prebral, k se vedno sprašujem takšna vprašanja. a jo tolažim??? mislim, da ne, vendar oba veva, da je TO tolažba. kaj če bi to bilo res!!!!

zjutraj ura zvoni. vstanem. oblačim se. sinek joka. lačen je. žena vstane in mu da mleka. gledam ga. ni moder od udarca po glavi. ni bušk...................nič!!!!!!!!!!!! zaenkrat nič!!! sedaj moram počakati, da oba vstaneta, k ga bo žena preoblekla, da vidi, če ima kaj modric po telesu! sodeč po jutranjem apetitu, je bl zdrav k js. celo sem prepričan, da mu ni nič.


jah, kaj naj rečem. majhni otroci majhne skrbi..............ja itak, mene k ni požrlo.....on pa sploh ne ve, da js živim!!!!!!!!!!!!!!

nauk te zgodbe je...........................prenosni računalnik rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sej mi drugega, kot nek humor, ne preostane. k zrasteš, sinek moj oz. najin, te bom pa "sklaftal k *************************!!!!!!!!!"