#SBJesenice #porodniškiOddelek

Zanimiv prizor. Prosim g. varnostnika, če me lahko spusti do vhodnih vrat bolnišnice na Jesenicah, saj bom dostavil lupinice za novorojenčke porodniškem oddelku (nekje 04.06.2013 se je to zgodilo). Parkiram ter ven stopim s sinovoma. In nato začnemo iz avta zlagat prvo eno lupinico. Gledajo nas in se smejijo. Očka treh, si mislijo. Nato damo drugo lupinico ven, pa vidim poglede, ki pravijo, iii dvojčki in še dva ima.


:) pa damo tretjo lupinico ven iz avta ter četrto, pa sem čutil utrip ljudi okoli mene. Pogledi, ki so govorili, bogi očka, dva ima pa štiri jih je še dobil.

Nato pa le pristopi uslužbenka k nam ter me vpraša: "a vi ste četvorčke dobili?" In prav v tem času sem dajal peto lupinico ven, se je gospa še bolj zmedla.

Moja dva razgrajača sta bila vsepovsod samo ob meni ne, se zaletavala z lupinicam in se podila po parkirišču. Pogledam gospo ter ji odvrnem: "Ne, to bomo podarili bolnici!!"

Smeh in olajšanje vseh okoli nas. Potem so začeli še drugi se približevati in z nasmehom komentirati nastalo situacijo.

Ne samo, da smo pomagali, ampak smo jih celo v smeh spravili.


Zdravo s koristnim smo združili. :)

Več slik na facebooku.