Logatec- Pizzeria Krištof

Logatec- Pizzeria Krištof - Danijel Brestovac - Picasa Web Albums


Čas malice oz. kosila. Pred tem sem že bil parkrat v pizzeriji Krištof v Logatcu, vendar sem se prvič odpravil v njene kletne prostore, kjer si lahko privoščiš malo zasebnosti. Takoj ko sem stopil v te prostore, sem začutil meni znan vonj, ki je značilen za vse kleti v starih stavbah, kjer imajo slabše urejeno izolacijo.

Vendar ne glede na to, me je prevzel interier. Umetniško urejene stene in dekoracije so krasile stene in strope. Očaran sem vse poslikal in posel. Moram reči, da sem prav užival, ko sem opazoval in preučeval, kako so dekorirali strene.

Seveda sem tudi nekaj naročil in priznam, da nisem krititk in tudi kuharski expert ne, vendar tako sočnih in okusnih kokošjih prsi pa še ne. Kar topile so se v ustih. 

Pizzeria Krištof, prevzeli ste me, tako z inetrierjem kot z hrano, tako da sem vas in pohvalil in obljubil, da pripeljem še družino na kosilo.