Ocena knjige: Sergej Jesenin - Pesmi

Sergej Jesenin - Pesmi
Sergej Jesenin - Pesmi by Sergej Esenin

My rating: 4 of 5 stars



Jesenin - PESMI

str. 87- SOVJETSKA RUSIJA

Vihar je mimo. Redki smo ga preživeli.

za mnogimi zgubila se je sled.

spet sem se vrnil v kraj osiroteli,

kjer nisem bil že osem let.



Le kam naj grem? S kom bi srce delilo,

to trpko radost, da sem živ ostal?

Še mlin - lesena ptic z enim samim krilom -

ki nem miži, že zdavnaj je obstal.



vsem tuj in nepoznan sem tu

in kdor poznal me je, me davno je pozabil.

tam, kjer nekoč očetov dom je vabil,

leži pesek sedaj in sloj prahu. .....




a v glavi misli v jatah prhutajo:

Kaj domovina je?

So to le sni morda?

Saj skoro vsi romarja me imajo,

ki iz bogovekere daljne zemlje je doma.



A to sem jaz!

Jaz, državljan vasi,

ki se nekoč le s tem bo proslavila,

da objestnega poeta svoje dni

v njej ruska žena je rodila.



vendar glas misli srcu govori:

Zavedi se! čemu si se užalil?

Saj to le nova luč gori,

ki z njo nov rod se v kočah je pojavil.


Seveda ne smem pozabiti omeniti dve najboljši pesmi Jesenina, ki sem jih prebral. PISMO MAMI in PISMO ŽENI. Ampak o tem bom kdaj drugič.

Sergej Jesenin - Tone Pavcek Pismo materi - YouTube















View all my reviews