Ocena knjige: Just Who Will You Be?

Just Who Will You Be?
Just Who Will You Be? by Maria Shriver

My rating: 0 of 5 stars



Kdo želim postati @mariashriver (Maria Shriver)

str. 7- to, kdo sem, je seveda najbolj odvisno od mene, vendar pa je vse odvisno tudi od mnogih ljudi, ki so se po poti dotaknili mojega življenja - od moje družine do mojega kroga prijateljev in velikodušnih učiteljev, ki so mi podarili del sebe.

Str. 36- ..slava NE!... Toda to, da izveste, kdo ste, da najdete lastne strasti, izpolnite svoje sanje - to je cilj, vreden vašega življenja.

Str. 38- 'V kaj verjamem - in kdo želim postati?' odgovor na to vprašanje je ključnega pomena, saj so to, v kar verjamete, temelji, na katerih med svojo rastjo gradite sebe.

Str. 67- ..da slava ni odgovor. Povedala sem jim, 'da lahko najdejo življenje z obilo smisla in radosti zgolj tako, da najdejo svoj glas, da najdejo svojo pot, da sledijo svojemu srcu in živijo svoje življenje, ne le medel posnetek življenja nekoga drugega.'

Zelo zanimiva knjiga. Priporočam jo vsem managerjem, politikom in finančnikom.
Vprašanje. A jo je prebral Arnold? Ali so jo naši politiki?



View all my reviews