Kandidat za poslanca (11)

Vsemu pride konec pa tudi kandidaturi. Bilo je poučno, zanimivo in stresno.

Naučil sem se, da ljudje imajo radi pogovore, konkretne predloge in konstruktivne debate. Dobil sem ogromno spodbud, pohval in tudi graj. Največ spodbud ali pohval sem dobil iz nasprotnega tabora, ki so me spodbujali, naj ostanem takšen kot sem.

In sedaj? Kako naprej? Moj um že razmišlja o naprej, kako bi se lahko angažiral na lokalnih volitvah in morda naslednjič na državnozborskih leta 2018. Razmišljam kako bi lahko povezoval in združeval. Kako enotni lahko dosežemo ogromno in da moč oz. naša nemoč jezi prav v tem, da smo razdvojeni, nepovezani in neenotni. Razmišljam ter obenem tudi mediteram, ali se splača angažirati ter se truditi. Za koga, me boste vprašali? Ja, za moje sinove seveda. Za vaše hčere in naše otroke. Za to, drugače za kaj pa se splača živeti in truditi.

Še dobro, da imam ženo, ki me zavira, če ne bi prehitro poletel.

Kruta realnost ali lepa sedanjost je pred menoj. Začel sem službo z nočno in do 21.8 delam kratki turnus. To bo tudi zanimiva izkušnja in lekcija, se mi zdi!

Pozdrav iz moje mirne in lepe pisarne. Občutek imam, da bom moral kmalu zapustiti ta mir, zato bom užival v najboljši službi na svetu.

~~
Prisrčen pozdrav,

mag. Danijel Brestovac | 040185969 | www.danijel-brestovac.weebly.com

sent @samsung