Review: Left to Tell: Discovering God Amidst the Rwandan Holocaust


Left to Tell: Discovering God Amidst the Rwandan Holocaust
Left to Tell: Discovering God Amidst the Rwandan Holocaust by Immaculee Ilibagiza

My rating: 5 of 5 stars






Odlična knjiga. Zelo žalostna, resnična in vznemirljiva, saj na koncu ob močni veri v Boga in vase, premaga norijo.

Zgodba me spominja na norijo v Bosni in na Hrvaškem, kjer so mnogi nedolžni ljudje umrli, odgovorni pa se svobodno sprehajamo med nami. Spominja me na Osijek, Vukovar, Sijekovac, Ahmići, okolica Srebrenice in na Srebrenico. Spomainja me na Hrvate, Srbe, Muslimane, Žide, Arbce in vse ljudi dobrega srca, ki so v preživeli norijo, poboje, iztrebljanje, gotovo smrt in našli vero v nekaj višjega. Nekaj vsemogočna! V nekaj veličastnega! Našli so vero v Boga in vase ter našli moč, da oprostijo.

Sprašujem se, če bi sam zmogel to največjo dobroto in oprostil svojim krvnikom.

Sam sem zopet našel vero v Boga in srčno upam, da mu bom znal dovoliti pot v moje srce in se mu prepustiti v celoti.




View all my reviews