Rezervni deli za mikrovalovko


Zlomili smo plastično zapiralo mikrovalovne pečice (to naj bi bil tudi uradni naziv). Kaj zdaj? Hm, prvo sem pogooglal, kje lahko kupim to zapiralo. Dobil sem dve spletni strani. Ena je od podjetja Jurcokd d.o.o., Črna vas 318, 1000 Ljubljana, ki jo najdete na spletnem naslovu http://jurcokd.com/proizvajalec/rezervni-deli-whirlpool in druga je od Whirlpool, ki jo najdete na spletnem naslovu http://www.whirlpool.si/podpora/rezervni-deli.

Stvar oz. rezervni del zgleda tako

zlomljeni del

zamenjani del


No, poklical sem prvo podjetje, ki mi je povedalo ceno 17€ + poštnina. Se pravi, če pomisliš, da je nova mikrovalovka (navadna) cca. 50€, se mi je cena zdela previsoka.

Pokličem drugo podjetje, ki mi sporoči, da je cena 6,01€. KAJ?? Preverim še enkrat in jim povem, kaj potrebujem ter kako zgleda, pa mi odvrnejo, da glede na številko modela, so naški originalni del, ki stane 6,01€.

Seveda sem kupil pri drugem. Povem jim za prvo podjetje, oni so se samo nasmejali.

Spoštovano podjetje JURCOKD D.O.O., ČRNA VAS 318, 1000 LJUBLJANA. Zavedam se, da je kriza(?????) in da ljudje manj kupujejo, vendar da ste dražji od originalnega servisa za cca. 300%, mi ni jasno kdo kupuje pri vam ter kakšne potegavščine se vi greste. Sramota ste za vaš posel!!

In to vam pravim kot bivši podjetnik, človek in kupec. Zame ste mrtvi!!



P.s.: najina korespondenca  ki nikamor ne vodi in tudi vem, da si s takim načinom nakoplješ samo še več nevšečnosti, vendar si nisem mogel pomagati, da nisem odgovoril. Žal, ne bom nikoli več.

In se je podjetje JURCOKD odločilo, da odgovori:


Se vam zahvaljujemo za brezplačno reklamo. Matematika vam ne gre najboljše, kajti 6 gre v 17 samo 2.8 krat in ne 300 krat kot ste vi zapisali. Poleg tega pa res ne vem, kje ste videli ceno 17.00 eur, če je na spletni strani cena 7.95. Lep dan tudi vam

Moj odgovor je bil:

Klical sem vas. 2.8 je 280%. To je cca. 300%. :). Ženska (vsaj mislim, da je bila ženska, kajti nisem vedel kako se imenuje rezervni del), ki se je oglasila, mi je rekla, da je cena 17€+ poštnina. Sramota ste. 

Veliko neuspehov vam želim. 

P.s: ste pa precej znani po mahinacijah, saj sem se pozanimal o vas. Verjamite, da slab glas seže še dlje. Pa ker mi je izpod časti se pogovarjati z vami, vas bom dal pod spam.