Prebral: Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us


Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us
Drive: The Surprising Truth About What Motivates Us by Daniel H. Pink

My rating: 4 of 5 stars






Zagon: presenetljiva resnica o tistem, kar nas dejansko motivira

str. 25- pojav socialnega podjetništva nam pove nekaj pomembnega o usmeritvi sveta. ... Nova podjetja pa poslušajo doseči največjo mogočo družbeno korist....

Str. 69- lahko opravilo naredite bolj zanimivo ter raznoliko ter manj rutinsko, ali pa ga povežete z večjim ciljem? Če lahko, skušajte zagotoviti zdravo motivacijsko okolje, kjer ljudi dolgoročno motivirate, jih pravično plačujete ter spodbujate samostojnost, dovršenost in smisel. V skoraj vseh okoliščinah se izogibajte nagradam "če-potem". Uporabite nepričakovane, nepogojene "zdaj ko" nagrade. Zapomnite si, da bodo te nagrade učinkovitejše, če boste:
1 ljudi pohvalili in jim dali povratne informacije, namesto stvari, ki jih lahko porabijo.
2 zagotovili koristne podatke, namesto da skušate NADZOROVATI.

Str. 120- en vir frustracij na delovnem mestu je pogosto neskladje med tem, kaj ljudje morajo narediti, in kaj znajo narediti.

Str. 121/122- Carol Dweck je ugotovila, da se naša prepričanja o nas samih in naravi naših sposobnosti - temu pravi "samoteorije" - vplivajo na razlago naših izkušenj in lahko postavijo meje našim dosežkom.

Str. 139- "prisega MBA", ki pravi: "Ko bom manager, bo moja naloga služiti višjim ciljem v dobro ljudi. S povezovanjem ljudi in sredstev bom ustvaril vrednost, ki je noben posameznik ne bi mogel. ... Varoval bom interese svojih delničarjev, sodelavcev, strank in družbe, v kateri delujemo. ... Strmel bom k ustvarjanju trajnostne gospodarske, družbene in okoljske blaginje po vsem svetu."

str. Poleg tega so imeli diplomanti z dobičkonosnimi cilji povišano raven anksioznost, depresije in drugih negativnih pokazateljev - in to kljub temu, da so uresničili svoje cilje.

Str. 173- zagotovite notranjo in zunanjo pravičnost.

Str. 174- plačujte več od povprečja. ... Če odličnim ljudem plačate več, kot zahteva trg, pritegnete bolj nadarjene ljudi, zmanjšate menjavanje zaposlenih ter spodbudite storilnost in zvišate moralo, sta odkrila Akerlof in Yellenova.
Višje plače lahko pravzaprav zmanjšajo stroške podjetja.




@brestovac


View all my reviews