Jing - jang

Danes sem bil na zelo zanimivi seji, kjer je bilo mnogo govora, kam nas pelje jutrišnji dan. Kam? Med veliko povedanega, sem slišal tudi nekaj spodbudnega. Kot med drugimi, kar je bilo rečeno, je bilo to, da ne glede koliko jokali, si bomo morali sami pomagati. Nihče drug ti ne bo pomagal. NIHČE! Da moramo vztrajati, da moramo imeti modrost in potrpljenje ter da moramo počakati pravi trenutek. Previdnost je mati modrosti, ali kako so to že govorili stari ljudje.

Na koncu je bila seja zaključena na idealen način. Vsaj zame. Da moramo iz dvorane in današnje seje iti s pokončnimi glavi ven in širiti ljubezen ter vero, da smo sposobni. Pa smo? Mislim, da sem oz. vem, da sem! SEM IN PIKA!

Vse je šola in vse kar šteje, je na koncu, koliko imaš izkušenj in modrosti, ki ti jo da življenjska šola. 

Slednja slika kaže, kako sem vneto brskal za vsemi podatki, ki sem jih pridobival na seji in ne nezanimanje. Samo v vednost, da ne bo narobe razumljena J. V vsem je nekaj dobrega oz. slabega in če bomo znali ločiti (obvladati svoj ego), bomo celo zmagali!!