Prebral: NASA Blog


NASA Blog
NASA Blog by Boscarol Ivo

My rating: 5 of 5 stars





Kaj smo Slovenci? Nekdo se trudi, trga in razdaja, da uspe in ulovi svoje sanje, drugi, podpovprečneži, pa gledajo na vejice. Knjigo sem vzel sinoči v roke, ob 21.30 uri, in sem jo prebral na »mah«. Bral sem do 00.35. Zanimiva, kot kakšen dober oz. odličen film. Poln pretresljivih prizorov in realnega opisa podjetništva. Dela se cele dneve in noči, da si po osvojeni zmagi lahko rečeš, ZMAGALI SMO! Samo kaj, ko nihče ne počiva na lovorikah, ampak že v naslednjem trenutku išče boljše ideje.

Saj nismo samo Slovenci zaplankani, so tudi drugje. Vsepovsod so napredni in »boječneži«. Sam sem bil soočen s slednjimi skoraj celo življenje. Bog ne daj, da bi se kaj spremenilo. Vsaka sprememba je na začetku boleča, vendar kasneje je celo pozitivna. Samo ko v glavah se to poklika, je v redu. Dokler klika ni, je pa hudo.

Toliko smeha, ponosa in entuziazma že dolgo nisem doživel ob branju knjige. Saj ne vem, če sem sploh kdaj. Najbolj mi je všeč to, da so »kao« pravopisne napake, katere sam nisem opazil, saj me je zanimala vsebina. Kot je rekel moj »šolski«, da smo kot država in družba tam, kjer smo, ker nam je bolj pomembno kje vejica leži, kot pa kakšna je vsebina.

S tem se tudi sam imel zelo velike težave pri pisanju zaključne naloge, saj ne da ni pomembno oblika in pravopisne, ampak, za vraga,  kaj pa vsebina. Samo ne, v času »krize«, ko vsi samo jemljejo in kradejo, je najbolj pomembno to, da se držiš določenih okvirjev in bog ne daj, da si drugačen.

No, spoštovani »pametnjakoviči« in vsi moji doktorji, saj vem, da akademski svet naredi iz »vas« neželjne sprememb, vendar vsebina je bolj pomembna. Zame je najbolj pomembna. Komaj čakam, da začnem predavati, kjer bom dal poudarka na vsebino in ne na neka pravila, ki so nesmiselna. Čeprav vem, da tukaj nima prav, ampak vsebina, kolegi moji, VSEBINA!

No,pri tej knjigi se je izkazalo, da je napisana v slogu podjetnika, kot sem sam bil, kjer mu je vseeno, kje vejica leži. G. Ivotu se je šlo za zmago in za vsebino.

Najbolj všeč mi je bilo, kar mi je celo orosilo oči, ko se je zahvaljeval vsem svojim zaposlenim in, vsaj v knjigi, jim pokazal koliko so pomembni za uspeh celega podjetja.

Morda se bo marsikdo nasmehnil ob tej izjavi, vendar g. Ivo Boscarol, včeraj sem ob branju dojel, da bom vaš manager enega dne. Prvo moram si pridobiti izkušnje in gorečo željo za uspehom ter vse to skupaj povezati v celoto z družinskim življenjem ter nato poleteti k vam.

Pred časom mi je rekel delovno kolega, da bi mene zaposlil v podjetju Pipistrel ali Krka ali Akrapovič, kjer bi me kalil par let, da vidi, kaj vse sem zmožen, nato pa bi me plačal kolikor bi hotel, ker vidi v meni zvezdo in gorečneža za KVALITETNIM uspehom. No, ob branju knjige, sem se spomnil teh besed in  ponosom sprejel odločitev, da bom PIPISTREL!!!


Še veliko uspeha vam želim in se vidimo v bližnji prihodnosti!!!!



View all my reviews