Skrivnostna so gospodova pota


Imel sem čas in sem prelistal stražni stolp (edicija Jehovih prič), v katerem sem prebral zanimiv članek. V članku, citiram:


Alberto je skoraj deset let služil v vojski. Tako se spominja: »Naš duhovnik nas je blagoslovil z besedami ‚Z vami je Bog‘. Toda jaz sem premišljeval: ‚V Svetem pismu piše »Ne ubijaj«, jaz pa grem sedaj ubijat.‘«

Ray je bil med drugo svetovno vojno pri mornarici. Nekoč je vprašal duhovnika: »Vi prihajate na ladjo molit za čete in zmago. Ali na sovražnikovi strani ne počnejo isto?« Duhovnik mu je odvrnil, da so Gospodova pota skrivnostna.

Če vas ta odgovor ni zadovoljil, vedite, da niste edini.

Zanimivo, kaj ne?? Vsi molimo, samo, kolikor vidim, eden proti drugemu smo. Če bi, kot sem zadnje čase večkrat slišal Ahmeda Pašića, vsi držali skupaj, saj samo skupaj lahko zmagamo, bi bil svet mnogo lepši, se vam ne zdi??