Prebral: The clash of civilizations

The Clash of Civilizations and the Remaking of World OrderThe Clash of Civilizations and the Remaking of World Order by Samuel P. Huntington
My rating: 4 of 5 stars


drugič sem km prebral in sem jo videl kot:
Nekako ne rad ocenjujem knjige, v smislu dobre oz. slabe. So kakšne so in jih bere kdor jih hoče.

Vendar omenjena knjiga je preroška. Napisana precej let nazaj in ko pogledaš za nazaj in naprej, si rečeš, da je avtor dobro videl nastalo situacijo in jo spisal, tako da se lahko učimo.

Kako bi lahko bilo drugače na svetu, če ne bi bili požrešni, oblasti željni in egoistični. Enostavno bi bil raj na zemlji. Morda je res čas za novo zemljo, kot je to napisal Eckhart Tolle? Morda?
~~~
Prisrčen pozdrav

mag. Danijel Brestovac | 040185969 | www.danijel-brestovac.weebly.com



Napisano novembra 2011.
Človek se zamisli, če je to vse res. In če je res, potem je res nekaj narobe z nami.


Dojel sem, da skozi vso zgodovino borb in preživetij, je bila ena borba najbolj pogosta. Borba za moč! Pri vsej tej moči so se borili zaradi določenih veljakov, ki so skozi religijo, narodnost in prepričanje vodili večino v smrt. Mislim, da se tudi danes lahko najdejo vzporednice za takšna dejanja.


Prebral sem jo, dolgo želeno in pričakovano knjigo oz. bolje rečeno, sem jo poslušal kot avdio knjigo.


Je pa knjiga pisana v duhu današnjega časa razlikovanja in nestrpnosti, tako da sem vse skupaj poslušal z rezervo. Je precej marketinško izpostavljena knjiga, predvsem bolj za ameriški trg, kjer lahko mediji »pumpajo« gledalca oz. poslušalca. In se samo za ameriški trg, saj zahodni način življenja je tu, se pravi lahko bo tudi na nas vpliva ta knjiga.


Sem pa ob branju te knjige lahko videl vzporednice v lokalni politiki, kjer se »borim« in sem se nasmehnil ter si dejal, ČAS JE, DA GREM STRAN!! Ali pač?!


Štiri zvezdice sem ji dal, ker me spominja na dogajanje v omenjeni politiki, kjer sem angažiran. Drugače sem prepričan, da si knjiga ne zasluži preveč zvezdic, saj samo podpihuje in na s navaja na razmišljanje, da so ONI drugi pa res "drugi" in da se jih je potrebno ali bati ali uničiti, če ne bodo oni nas.


Jaz se ne dam in ne verjamem, pa vi?


View all my reviews