pa mi vi povejte kaj sem!!!

Pa mi vi povejte, kaj sem!!! - studija o eticni raznolikosti v MOL /miran komac, mojca medvedsek, petra roter/-fdv 2007, ljubljana

_______________________________________________________________________________

Str.: 23

Ne vem! Oče je pol Slovenec in pol Črnogorec; mati pa je pol Hrvatica in pol muslimanka. Jaz sem rojena v Sloveniji in tu živim že celo življenje. Pa mi vi povejte kaj sem!!!!"

-----------------

4. aprila sem postal oče, rodil se mi je sin. Je tretja generacija "priseljencev" z juga! Moja družina in poreklo družine je etnično oz. nacionalno ter versko enako oz. "čisto". Le kaj bodo njemu rekli? Šved? Čefur? Ali tako kot so meni govorili "perhan, čarapan, čefur,...!".

On je moj, najin sin Jan Vid, tretja generacija, ki se je rodil z računalniki, internetom, strežniki in itd. A je v tem svetu pomembno kaj in kdo smo? In kje so korenine tvojih staršev… Ali se je oče opredelil za Slovenca ali za "Bosanca" (sedaj je to že bolj kompleksno, ker obstajajo globlje delitve na Srbe, Hrvate, muslimane oz. Bošnjake, itd!). Je to res najpomembnejše na tem svetu?

Ne vem, pa mi vi povejte?