BMW Xdrive


Danes, 15.02.2013, sem se udeležil BMW Xdrive


Pa sem končno poskusil avtomobil BMW serije 5 touring za cca. 70000 €. A je kaj posebnega? Je in ni! Je, ker je to BMW in je vse oh in sploh, in ni, ker se mi zdi cena "rahlo" previsoka ::)). Moja želja še vedno ostaja Audi A6 allroad




Peljali smo se proti Srnjaku, na precej visok hrib, kjer je cesta ozka in zasnežena. Po pravici povedano, sploh nisem imel občutka, da je xdrive kaj posebnega, saj bi prvo morali poskusiti zimsko vožnjo s kakšnim slabšim avtomobilom, da bi dobil predstavo, kaj pomeni bmw xdrive, najbolj intelegenten xdrive na svetu.



Nato smo se zapeljali na Korensko Sedlo in zaključili vožnjo. 


A je bilo vredno mojega časa? Jah, res da sem več pričakovan od vožnje, vendar je tudi razumljivo, da je to vprašljivo s strani varnosti.

V vsakem primeru, moram reči, da mi je bmw bolj všeč, sploh, ker se ga imel čast spoznati in se z njim voziti debelo uro.


Video posnetke sem objavil na Youtubu - http://www.youtube.com/user/brestovac1/videos?view=0