Prvič na smučeh

In sem prvič smučal. Ja, res je. Star sem 37 let in nikoli še nisem bil na smučeh. No, vsaj ne do par dni nazaj.

Kako je šlo? Prvič sem takoj padel, vendar sem se takoj pobral in si rekel, tega bika bo treba za roge prijeti.

Strmina je bila ogromna, nevarna in hitra. Velikost oz. mere strmine so cca. 2 m visoka in 3 m položna. Pa saj vam pravim, da je bilo za James Bonda prenevarno, kaj šele zame, ko sem začetnik.


Že takoj zvečer me je vse bolelo. Noge, roke. Vse. Drugi dan sem že malo več korajže imel, tako da sem prepričan, da se v meni skriva novi (k tega športa ne spremljam, pa ne vem, kdo so trenutne zvezde smučanja), pač nekdo.

Ni Aspen, ni Kranjska Gora in niti ni Kitzbuhell. Je pa za domom. Imeli smo se prelepo. Celo starejši sin je malo smučal, tako da smo se imeli bolje, kot na tujem. Oprema rabljena, stara vendar kjer je ljubezen, je vse drugo nepomembno, kaj ne?