Glasilo OŠ 16. december Mojstrana

Brez besed sem. Kaj vse otroci pišejo v teh letih. Enostavno ponosen na te otroke, ki pišejo o ljubezni in sreči. Bravo otroci. Še tako naprej. Odlično.

Glas Peričnik, Mi se 'mamo radi, Glasilo učencev OŠ 16. december Mojstrana 2012/13, dec 2012:

Str. 3:
ŽELJE

Vsi imamo želje,
ki lebdijo v zraku, dokler se ne uresničijo.
Ko se to zgodi, se v nas prebudi - veselje.

Nekaj si lahko zelo želimo,
a tega žal ne dobimo,
zato se borimo,
da to dobimo.

Ko pa to imamo,
se na ves glas smejimo, veselimo
in si spet nekaj drugega zaželimo. (avtor podan v glasilu)

str. 9-
LJUBEZEN
Se rastline bodo prebudile
in ptice iz toplih krajev vrnile.

Moja želja pa je ta,
da povsod ljubezen
glavna bi bila.

KER BREZ LJUBEZNI ŽIVLJENJA NI,
ZA TO VES NAŠ PLANET DRHTI (avtor v glasilu)

str. 14-
Moja ljubezen,
komaj čakam, da te spet vidim, ker se počutim osamljenega brez tebe. Doma mi samo govorijo: "Uči se, uči se, uči se!" V šoli me vsi zafrkavajo. Jaz pa si govorim: "Ljubim te, Ljubim te, Ljubim te!"

Vem, da sem včasih malce čuden. Upam, da me imaš klub temu rada.
Poljubček,
Tvoj ****
(avtor v glasilu)

str. 18-
Dragi moj!
Se še spomniš tistega dne, ko sem te vprašala, kam greš, ti pa si mi odgovoril, da nikamor brez mene? Tega ne bom in nočem pozabiti! Se spomniš, ko sem med množico ljudi zaklicala: "Pogrešam te!" In ti pomagala v slovo? Take občutke bi lahko opisovala ure in ure, pa ne bi mogla opisati vsega.

Ljubezen ni odbojka, ko rečeš MOJA, in vsi se ti odmaknejo! Ljubezen je nekaj, za kar se je treba boriti, vztrajati, vedeti pa je treba, da ni zmeraj tako, kot smo si zamislili, in včasih je to zelo težko sprejeti.

Včasih pa se nam vse izpolni. Tudi jaz sem se bala, da mi ne bo uspelo. A sem se očitno motila!

Pogrešam te in upam, da se kmalu vidiva!

Poljubček, tvoja *** (avtor v glasilu naveden)

str. 25 (Kdo sem jaz?)- Kdo sem jaz? To še odkrivam. Nekaj o sebi pa sem se že naučila.

Str. 29-
ŽELJE

Želim, da bi ljudje spoznali,
da srce ni samo organ,
da duše je domači hram.

Ta želja je z dna srca,
kjer tudi ljubezen je doma
in ti vsak dan smisel življenja da.

Luč miru na svetu bi prižgal
in vsem otrokom srečo dal.
Ko vsi srečni bi bili,
pa notranja luč zagori. (avtor v glasilu naveden)