Cerkev, resnica in MI

RAZMISLI, Časopis za ljudi, ki iščejo resnico. Letnik VI, št. 12-13.

Nekje sem dobil ta brezplačni časopis. Na prvi pogled, ob vseh slabih novicah, ki krožijo danes po svetu, nisem hotel brati še enih novic oz. časopisa, ki samo pljuva. Vendar sem se odločil, glede na dejstvo, da sem vedno bral obe strani, saj imam vsaka palica dva konca, da ga bom vsaj prelistal. Ali mi bo žal, vam povem na koncu.

Naj se na začetku vprašam, kaj je to sploh resnica in ali smo jo sploh pripravljeni sprejeti oz. konzumirati? Ali bomo iz te resnice kaj pridobili? Ali bomo še bolj sovražili, kar pomeni, da smo isti kot oni. Kdorkoli je to.

No, pa začnimo z listanjem.

Str. 1-

Ah, toliko je tega SRANJA, da ne veš kaj je bolje. Sebe ubiti ali njih. Samo eno vprašanje imam. Kaj bomo zdaj? Kako bi 'mi' vladali množici ljudi. In ta množica šteje milijarde ljudi. Kako? Demokratično? A ne vidite, da demokracijo jemlje čas. No, kako bi vladali, da se o nam ne bi pisali takšni časopisi?

Imajo milijarde evrov in zlata. Pa kaj! Imajo zločine na grbi! Imajo moč! Njim verjamejo samo ovce.

In mi? Mi smo kdo? Pametni! Pametnejši od ovc! Prav! In kaj zdaj. A se nam gre za resnico ali za njihov denar in premoženje? In kaj je resnica kot moč! Se pravi, mi smo za resnico, da pridemo do njihove moči in kapitala, potem bomo pa vladali pravično. A niso tudi oni tako začeli, pa se ni izšlo? Zakaj pa ne? Nam je bolj do njihove bogatije, se mi zdi, kot do pravičnosti.

Naj nam bog pomaga vsem, kajti lačni smo moči in denarja, ne pa resnice.