Navdušene stranke

Navdušene stranke in ne zadovoljne stranke po ključ do uspeha. In kako en tega priti? Bodi drugačen in ponudi več. Samo odstotek. Na koncu lahko prideš na 20 ali več odstotkov. Drugačnost in več sta ključ do uspeha.

Blanchard, K. Bowles, S. (1994) Plapolajoče zastave: revolucionarni pristop k izboljšanju ponudbe in odnosa do naših strank. Taxur. Ljubljana.

Str.41-odloči se kaj hoces.

Str.51-odkrij kaj hoče stranka.

Str.101-odkril, kaj hoče stranka in ponudi odstotek več.

Str.71-'če ne skrbiš za svoje ljudi, one ne bodo skrbeli za svoje stranke. Če pa skrbijo in jih za to pohvališ in se jim zahvališ, bodo to počeli znova in znova....temu rečeno zdrava pamet.'

Str.120-fleksibilnost se nanaša na to, kaj vključujemo v svojo ponudbo, doslednost pa na to, kako to ponudimo.