Tilen!!!

Potniki na vlaku vpijejo:« Tilen, Tilen, pridi k meni!« Pogledam Tilna in opazim, da je drugačen, drugače se vede, drugače izraža in že sedaj ve kaj bo nekoč postal. Rad bi postal šofer vlaka. Strojevodja, ga popravim. Mi, »odrasli« pohvalimo take ambicije, saj se vemo, da po ambicije zelo zaželene. Vendar pa je Tilen le otrok.

Vstane deklica povprečnega videza. Mozolji, oprijeta majica, dekolte in samozavest. Paradira z oprsjem, nastopaško se nasloni na sedež ter vabi Tilna, naj sede k njej. A Tilen pravi, da ima punco. Vse oči so uprte vanj, vsi čakajo kako se bo začela norčevala iz njega, podžigajo njeno strast. Le redki so, ki pravijo, kako jih ni sram in naj ga puste pri miru. Redki.

Pomislil na svoje otroštvo, ko mi je oče za lahko noč pripovedoval kaj in kako je osvajal dame na vlakih, da je ljubezen samo v postelji ter da je to vsa poanta življenja. Menjati ženske in če jih ne menjaš si ali gay ali čudak. Hm, pač bil čudak. In kdo je Tilen? Čudak? Gay? Ne, on je samo drugačen najstnik . On ve kaj bo in to ga usmerja v življenju. Tilnov famozni stavek je bil,« ti boš na dežju na postajališču čakala in jaz se bom mimo zapeljal!« Veliko resnice je tu. Bo res dosegel eno skrajnost in postal zdravnik ali posegel po podzemnih poteh. A zapomnili se ga bodo. Ne, ker je drugačen, zapomnili se ga bodo ker bo dosegel svoje sanje.

Tilen, Tilen! Lahko bi vpili tudi »Danijel, Danijel!« Vedno me je gnala želja postati nekdo, le tako bi preprečil šikaniranje, norčevanje in druge neumnosti, ki sem jih doživljal kot otrok. Kar te ne ubije, te naredi močnejšega! In koliko resnice je v tem. Iz dneva v dan sem postajal močnejši , iz dneva v dan postajam močnejši.

Tilen, zaupaj vase, bodi močan, ne daj se in zmagaj .