One minute manager

Še ena zelo zanimiva knjiga, ki bi resnično morala biti podlaga za vse vodje. Prav prevzela me je z enostavnostjo in povedanim bistvom. Kratko, jedrnato in pošteno povedano je moj cilj kot mislim, da cilj vseh novodobnih vodij. Minuta za določanje ciljev, minuta za pohvalo in minuta za grajo! to je moj cilj vodenja!!

Blanchard, Johnson (1994). Enominutni vodja. Taxur! Ljubljana.

Str. 7-...- je pomniti vsakogar izmed nas, da si vzame minuto in pogleda v obraz ljudem, ki jih vodi. Tako bo spoznal, da po oni naše največje bogastvo.


Str. 19- ljudje, ki po zadovoljni rang s seboj, ustvarjajo boljše rezultate.

Str. 39- pomagal ljudem doseči njihov polni potencial. Zaloti jih, ko nekaj delajo dobro.


Str.63-najboljša minuta, ki sem ko porabil, je tista, ki sem ko investiral v ljudi.

Str.71-vsakem je potencialni zmagovalec. Nekateri po zakrinkani kot poraženci, zato ne dovolite, da vas njihova krinka preslepi.

Str. 94-mi nismo je naše vedenje. Smo osebe, ki kontrolirajo svoje vedenje.

Str.98-cilji proziko vedenje, posledice jih vzdržujejo.

Str.74-vzemi si minuto: preglej svoje cilje, preveri stoj napredek, primerjal če je tvoje vedenje skladno s tvojimi cilji.