Če država ne, ji bomo pa vzeli!

Spodnji odlomek sem našel v otroški knjigi z naslovom Srečni Luka. Danes smo bili pri otroškem zdravniku na Jesenicah in se mi je zdela pesmica tako resnična in realna, sploh če se ozrem na današnje dogodke, da si mi vredno objaviti v svojem blogu.

Spominjam se svoje mladosti, leta 92 in naprej, ko so govorili moji kolegi, če nam država ne da, bomo državi vzeli. In so. No, bolj so odškodovali privatni sektor, vendar kaj so takrat mladi vedeli, kaj in kdo je država.

Če bi mi takrat poznali Black Barta, bi si mogoče peli spodnjo pesem. Občutek imam, da bo to postala naša himna, glede na situacijo v svetu in doma. G. Bart, štekam vas, samo me zanima kako ste končali?

Black Bart - Charles E. Bolton
prijazen - pesnik - plenilec poštnih kočij, ki je svoje napade podpisoval tako, da je v praznih skrinjih puščal svoje pesmi.

I've labored long and hard for bread,
For honor and for riches,
but on my corns too long you've tred,
you fine - haired sons of ......
Black Bart, the Po-8.