Horoskop

@žurnal24 horoskop dne 30.9.11 - napredovali boste v skladu s svojimi načrti, na kar ste lahko upravičeno ponosni. Nadaljujte tako!

Ne vem, zakaj se spominjam tega, vendar nikoli ne bom pozabil ga. Koren s sevniškega zavoda za zaposlovanje. V tistem času sem bil zaposlen pri g. Valandu in smo pleskali omenjeni zavod. Pa sem zelo obremenjen s tem, da sem pleskar, počasi hodil po hodniku, da sem prispel do pisarne omenjene gospe Koren (vsaj mislim, da se je tako pisala. Je bila žena direktorja takratnega zavoda). Zelo na rahlo sem potrkal na vrata, na katerih je pisalo izobraževanje (ne spomin se točno). Vprašal sem jo, kje bi lahko dobil informacije glede izobraževanja ob delu in mi je odgovorila, da pri njej.

To ne bom nikoli pozabil in se ji tudi ob enem zahvaljujem za nepodporo. Vprašal sem jo, kakšne so možnosti, da bi se izobraževal ob delu. In seveda citiram njem odgovor (ne morem dobesedno citirati, saj je minilo vsaj 15 let): "ZATE NI ŠOLA! RAJE SE PRIMI MAČKA IN BELI!".

Še enkrat se vam zahvaljujem gospa. Najlepša hvala iz globine srca, saj ne bi nikoli postal to kar sem, če vas ne bi bilo.

Prvo sem se vdal v usodo, potem sem pa nekje, po cca. 4 mesečnem brušenju po 12 ur, dojel, da mora biti kaj več v življenju kot to. In to tudi dojemam danes in upam, da bom vedno.

Seveda tu ne smem pozabiti omeniti kolegov, ki so mojo dobroto izkoriščali, vendar brez vas gospa in brez vas kolegi ne bi imel cilja v življenju. Ker ga imam, se vam iskreno zahvaljujem in srčno upam, da bo tudi kdo vam pomagal, spoštovani, tako kot ste vi meni.

P.s.: Tu seveda ne smem pozabiti družine in prijatelj, ki so mi stali ob strani. Posebna zahvala gre tudi tedanjemu osebnemu zdravniku dr. Groboljšku, ki mi je dal nasvet. "Tako mlad in te že roka boli," pravi dr. Groboljšek, "zakaj se ne bi šolali?" Večna hvala!