Volitve v Svet delavcev

Spoštovani sodelavci, kolegi in prijatelji zaposleni v novoustanovljeni družbi SŽ – potniški promet!

Leta 2009 ste mi zaupali VAŠ glas na volitvah v območne sindikalne enote našega Sindikata železničarjev Slovenije - SŽS. Upam, da sem izpolnil Vaša pričakovanja.

Konec novembra (od 28. - 30.11.11), bodo potekale volitve v Svet delavcev SŽ-potniški promet, kateri osnovni namen je soudeležba NAS delavcev v upravljanju družbe, v kateri smo zaposleni.

Glede na dejstvo, da sem mlad, dovzeten za naše težave, iskren, izobražen, ambiciozen in pripravljen iskati rešitve vprašanja, Vas pozivam, da podprete mojo kandidaturo tudi za Svet delavcev. Potreboval bi 12 Vaših podpisov.

Kot veste sem trenutno na očetovskem dopustu, zato bi mi bilo v veliko pomoč, da me kolegice in kolegi, ki me želite podpreti pokličete po telefonu, sam pa bi prišel na železniško postajo na Jesenice v času, ko boste tudi vi tam. Takrat bi vam lahko odgovoril na eventualno zastavljena vprašanja.

Dosegljiv sem Vam vsak dan med 8. in 20. uro na telefonski številki 040185969 ali na elektronski naslov dakibrest@gmail.com.


Vaš sodelavec in sindikalni zaupnik
Danijel Brestovac l.r.



P.s.: Več o meni si lahko preberete:
• na Facebook - u - www.facebook.com/danijel.brestovac,
• Twitter - ju – www.twitter.com/#!/dakibrest,
• in na moji osebni spletni strani www.danijel-brestovac.weebly.com.