Intervju za #RtvSLO1 #sprevodnik

Pohvaliti se moram. Danes, 24.5., sem doživel nadvse zanimivo izkušnjo. Intervju po telefonu za radio SLO1. Tema sprevodnik. To je bila moja bivša služba, na katero večkrat pomislim. Imel sem odlično delo, odlične nadrejene in zelo dobre in zanimive sodelavce.

Oddaja bo na sporedu v nedeljo, 26.05., nekje po 7 uri zjutraj. Ko se bom vračal iz nočne, bom lahko poslušal svoj prekrasen govor :).

Kako me je novinarka našla, saj je klicala na Sž - Potniški promet in tudi dobila prekrasnega sprevodnika g. Blažića? Prebrala je moj blog (o katerem si več lahko preberete na spletnem naslovu www.danijel-brestovac.blogspot.com/2010/04/kdo-je-sprevodnik.html?m=1) v katerem sva skupaj s kolegom g. Elikanom opisala najino videnje sprevodniškega poklica.

Srčno upam, da bo zanimiva oddaja in še bolj zanimiva tema.

Hvala ga. Rašl Nataši za zanimivo izkušnjo in za trenutni občutek pomembnosti :).

Zakaj sem še hvaležen? Ker sem zadnje čase doživel dve prelepi izkušnji. Eno pri razgovoru na SŽ za drugo delovno mesto in eno danes. Vsi so tako prijazni, vljudni in kultivirani. So nasmejani, razumevajoči in so prevsem ljudje, s katerimi bi sam želel deliti še mnoge prijetne poslovne trenutke. Hvala vam gospod vodja oddelka za nepremičnine na SŽ in Hvala ga. Rašl, za prijetno izkušnjo, za trenutek pomembnosti in predvsem za trenutek sreče. S tem ste mi omogočili, da svetu predstavim poklic sprevodnik in ljudi, ki predstavljajo ta poklic. Hvala in srečno vsem vam še naprej pri vašem delu!