Anketa za magistrsko nalogo #anketa #mag





Spoštovani!


Moje ime je Danijel Brestovac in sem nekdanji podjetnik. Moje podjetje se je imenovalo DAKI pleskarstvo oziroma DAKI, Danijel Brestovac, s. p.. Glede na dejstvo, da sem se poizkusil v podjetniških vodah in priznal trenutni poraz,  sem se odločil zaključiti svoj podiplomski študij na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Naslov mojega magistrskega dela je  Vzpon in padec podjetja DAKI: težave malega podjetnika v času krize na slovenskem trgu.


S svojim delom želim  Sloveniji predstaviti, kakšno je realno življenje današnjega podjetnika. Zanima me vaše mnenje in ugotovljene posledice, ki nastanejo ob želji po uspehu podjetja. Anketa je namenja zgolj podjetnikom.


Prosim Vas, da mi namenite nekaj svojega dragocenega časa in mi na kratko odgovorite na vprašanja.


Že v naprej se vam iskreno zahvaljujem za vaše odgovore.


P.s.: Naj vam že takoj odgovorim na vaša morebitna vprašanja.
- zakaj sem vam poslal? kdor ne riskira, ne profitira. enostavno potrebujem odgovore za zaključno nalogo.

- kje sem dobil vaš mail? imel sem ga v mojem gmailu. kako in kje sem ga dobil, pa žal ne vem. Vas pa je cca. 9000 oseb.

- ne, to ni osebna ali podjetniška reklama, ampak je zgolj zaključna naloga bivšega podjetnika.

- potrebujem cca. 20-50 relevantnih odgovorov.

- če sem vas na kakršenkoli način užalil ali vas razjezil, se vam opravičujem, vendar do sedaj sem imel premalo odgovorov in sem vsem v mojem gmailu poslal anketo.

- magistrsko nalogo izdelujem pri dr. Vahčiču.