Kolesa za CSD Jesenice #humanitarnost


Prijatelji dobre volje in duha so nam zopet pomagali. Gospa, ki ne vem, če hoče biti imenovana (se moram še prej pozanimati), nam je podarila dva kolesa za CSD Jesenice. Skupaj z gospo bomo pomagali mladi družini, ki so zaradi nesrečnega in neljubega dogodka ostali skoraj sami sebi prepuščeni v tako težkih časih. Stiska, ki lahko doleti vsakega med nami, smo se mi[1] - Jelka Majer, Karmen Fon in moja malenkost - odzvali na povabilo ga. Bragarjeve, ki je vodja CSD Jesenice, da pomagamo in otročkom priskrbimo kolesa.

Otroka si zelo želita kolo in ker sta najmanj kriva in še nedolžna, smo stopili skupaj ter jim priskrbeli kolesa in jima izpolnili željo. Srčno upam, da bosta zelo vesela. Ker zaradi anonimnosti ne smemo izdati podatkov ter tudi ne smemo objaviti slik, vam lahko delim vsaj začetne slike.

Priznati moram, da sem ponosen kot pav, ker pomagam in sem del tima Karmen in Jelke.

Hvala vam in hvala vsem, ki ste bili in še boste z nami!

In naj zaključim današnjo izjavo g. Will Smitha, ki pravi[2], ki pravi:
               » I want to be wolrd better, because I was here. … If you’re not making someone else’s life better, then you are wasting your time.![3]«














[1] Sam sem se kar vrinil zraven.
[2] Video najdete na youtube povezavi http://youtu.be/pfWGoLj1JCM?t=4m7s.
[3] Video si lahko ogledate tudi na povezavi http://goo.gl/H2rfY.