Preišči ta spletni dnevnik

torek, 31. december 2013

Review: Awakening Brilliance: How to Inspire Children to Become Successful Learners (Awakening the Love of Learning Series)


Awakening Brilliance: How to Inspire Children to Become Successful Learners (Awakening the Love of Learning Series)
Awakening Brilliance: How to Inspire Children to Become Successful Learners (Awakening the Love of Learning Series) by Pamela Sims

My rating: 5 of 5 stars





Spodbujanje odličnosti

str. 34- kako učitelj lahko vplivajo na dobro samopodobo svojih učencev. Najprej tako, da jim je ne rušijo. ... Misel, da so neuspešni, večine otrok ne spreleti, dokler JIM JE KDO NE VSADI V GLAVO.

Str. 35- učenci morajo občutiti, da so cenjeni, nekaj posebnega.

Str. 40- včasih, ko se počutimo ranjene, bi najraje udarili navzven in prizad koga drugega.

Str. 41- tolpa jim da občutek pripadnosti, družine in moči v njihovih življenjih. V šoli čutijo, da nimajo nobenega nadzora nad tistim, kar se dogaja.

Str. 43- način poučevanja in učenja; zagotavljanje, da učitelj učencu omogoči način, ki ga učenec potrebuje za učenje. ... Toda če učitelji ne znajo prenesti informacij iz svojih možganov v možgane učencev, je njihovo znanje brez koristi.

Str. 49- da je tisto, kar šola opredeljuje za 'normalno' preozko. Ljudem, ki imajo drugačne sposobnosti, ne dovoljujemo, da bi spadali v skupino 'normalnih' ljudi. ... Mislim, da učencev vse preveč sodimo po tistem, česar ne znajo narediti, kot pa po tistem, kar znajo.

Str. 54- zelo težko je v drugih ustvarjati tisto, česar ne čutimo v sebi.

Str. 57- v katerem je učencem dovoljeno početi le tisto, kar mi hočemo, da počnejo, kadar in kakor to želimo. To preveč pritiska nanje, in tudi na nas.

Str. 58- če želite, da bi bili vasi učenci čudoviti, jim povejte, da so čudoviti, in jim ne prenehajte govoriti, kako zelo cenite njihovo lepo vedenje.

Str. 63- naše presoje o sposobnostih učencev niso vselej prave.

Str. 64- nalepke, ki jim jih nadenejo, pogosto omejijo možnosti v njihovem življenju. ... Naučite učence, da zaupajo lastni presoji o sebi, da zaupajo vase. ... Učence bi morali učiti, naj bodo ponosni na to, kdo so, naj spoštujejo svoje posebne talente in sposobnosti, ne pa jim jemati pogum in sanj.

Str. 68- ljudje, ki cenijo, so pripravljeni sprejeti odgovorna tveganja in postati vodilne osebnosti v naši družbi. In dobre voditelje potrebujemo. ... Nič ni plemenitega v tem, da si boljši od koga drugega. Resnična plemenitost je, da si boljši od svojega prejšnega JAZA (hindujski pregovor).

Str. 71- avtor Robertson Davies je to zelo dobro povedal: 'Svet je poln ljudi, katerih predstava o zadovoljivi prihodnosti je v bistvu vrnitev v idealizirano preteklost.' ... Mnogi ljudje se boje sprememb, toda sprememba pomeni rast, priložnost za notranjo preobrazbo.

Str. 107- naši učenci so lahko odsev nas. Če nam kaj v njihovem ravnanju ni všeč, se moramo najprej ozreti vase.

Str. 138- in ko vsak od nas odraste ter prepozna svojo izjemnost in dragocenost, postanemo sposobni sposobni spremeniti svet.

Str. 139- če ima svoje učence za takšne, kot so, ne bodo nikoli boljši; če pa v njih vidite učence, kakršni si želijo biti, vam bo to nedvomno uspelo (J. W. Goethe). ... Pedagogom je bil zaupan najpomembnejši poklic na svetu. Kadar so učitelji prepričani, da je učenec sam kriv za slab učni uspeh in ne sistem poučevanja, morda ustvarjajo WALTERJA HUNTA. ... Imejte radi svoje učence, naj vam ne bo vseeno zanje, delite z njimi del sebe - od njih je odvisna naša prihodnost.

~~~
Prisrčen pozdrav

mag. Danijel Brestovac | 040185969 | www.danijel-brestovac.weebly.com




View all my reviews