Review: Indignez-vous !


Indignez-vous !
Indignez-vous ! by Stéphane Hessel

My rating: 5 of 5 stars



Dvignite se!

Str. 60- vojne se začenjajo v človeškem umu in človeški um je tisti, kjer je potrebno zgraditi obrambo miru, govori preambula Unescove temeljne listine.

Veliko bi se dalo citirati, sploh uvodnik. Komaj čakam bralni klub, saj sem 'nabrit' tako z vprašanji kot tudi do sprejemanja različnih stališč. Komaj čakam!

Je pa res, da za propad sistema niso krivi drugi, ampak mi sami. Čeprav je mogoče bivši sistem bil odlično naravnan do ljudi, se je izpridil. Kdo je za to kriv? Kaj bi mi morali danes ukreniti? Ali je revolucija odgovor? Je kazanje s prstom odgovor? Je podtikanje skozi prizmo politike za večji dobiček in zanemarjanje vseh pravic odgovor? Kaj je sploh resnica in ali smo jo sposobni konzumirati? In na koncu, ker se gre vse okoli pomoči do soljudi, je kdo že bil na robu preživetja, da ve kako to zgleda? Je kdo krampal cele dneve, da ve kaj pomeni biti delavec?

Intelektualna elita, ki se zavzema za delavca, je ponavadi premazna z vsem 'žavbam'. Predolgo sem bil na krampu, da bi verjel vsem. Sem pa vedno odprt za nove resnice. Komaj čakam, če se bom le lahko udeležil.

Strinjam se, da je knjiga iz levega bloka, kar predstavlja intelektualni izziv, vendar v premislek. Morda bi lahko za drugič vzeli vsaj dve knjigi, kateri bi lahko primerjali, saj me je težko prepričati, da je uvodnik za vse naštete pravice. Morda pa je in sem v zmoti. Morda? Morda pa ne! Komaj čakam!



View all my reviews