Novoletne zaobljube in spremembe




Prihodnost je ponujena razprta dlan
za dotik - umik - dejanje - pričakovanje –
ali le za sanje...
SREČNO 2012!

   .+"" +.+ ""+.
 +  Srečna  +
  "+.2012.+"
      "+.+"
da se kao blesak munje,
stalno, neprekidno, svakog trenutka prolepšavaš,
razvijaš, ozdravljuješ, podmladjuješ i jačaš.

V letu 2012 vam želim, da bi bili navihani kot Kekec,
poskočni kot Brincelj,
modri kot Kosobrin,
pogumnejši od Rozleta,
da bi spregledali kot Mojca in se zavedali,
da je svet poln rožic tete Pehte.
SREČNO!

Dok poruku čitate ovu i godinu čekate novu,
iz naših srca primite  želju
dočekaj te  je u zdravlju i veselju.
Neka vam je zivot pun sreče i snova,
neka vam je srečna godina nova!

Dragi prijatelj. Pozabimo kar je bilo,
saj imamo pred nami celo leto dobrot,
sreče,  izzivov in zdravja.
SREČNO 2012. Danijel Brestovac z družino - kot vidite, ta je moja.


Kako naj se spremenim? Želim si? Hočem in moram! Precej jo bilo tega. Še preveč. Zdaj mi je jasno, kaj so hoteli s tem povedati 'mlad si še, počasi!'. Enostavno moram priznati, da človek mora imeti modrost, izkušnje in znanje. Vse pa pride s časom. Se pravi, da s starostjo. Starejši kot si, več imaš zgoraj naštetega. Kaj bomo imeli več oz. česa bomo imeli manj, je odvisno od nas. Vedno sem govoril, da komaj čakam, da bom star, saj bom s tem pridobil modrost in te težko pričakovane izkušnje, brez katerih danes ne moreš preživeti.

Zakaj si želim sprememb? Enostavno sem en večer, po zelo slabi moji reakciji pri vzgoji otroka, dojel, da je mogoče čas za spremembe. Louisa Hay, Wayne Dyer, Deepak Chopra, in mnogi drugi mi bodo pri tem pomagali. Hvala bogu za Youtube!

Po vseh novoletnih zaobljubah, optimizmu in enkratnem počutju ter zmešnjavo v službi, sem s starejšim sinom so odpravil na sprehod. Čutil sem spremembo. Prav globoko v sebi sem čutil. Da je 1.1.2012 prvi dan preostanka mojega življenja. Vse gre na bolje. Izpit sem naredil. Politika je za menoj. Služba gre na bolje. Odmaknil sem se od lažnih kolegov, ki ti želijo slabo ter so pripravljeni za drobiž prodati. Tudi njih bo nekdo prodal še za manj. Reveži, ko bi oni vedeli. Ignorance is a blessing!! Celo tako pozitiven sem bil, ker sem zaželel in to iz srca, vsem ljudem, ki so kakorkoli prišli v navzkriž z menoj ali jaz z njimi, srečno 2012. Moja škodoželjnost me je pripeljala precej daleč v svet, katerega nisem hotel biti del. Celo nekaterim takšnim in drugačnim nasprotnikom (?????) sem zaželel vse naj v letu 2012. S tem sem celo sam sebe šokiral.

No, tako poln pozitivizma z roko v roki z mojim starejšim gospodarjem - beri starejšim sinom, me žena spomni, da moram jokico - mlajši sin - odpeljati v bolnico na inhalacijo. Tam zvem, da bosta z ženo ostala na opazovanju. In se je začel pozitivizem krhati. Počasi, ampak sigurno.

Takoj, ko je začelo kazati na bolje, se skoraj svet podre. Ali jo to še ena lekcija oz. preizkušnja ali je to kaj drugega. Ne dam se. Vendar tukaj nisem računal, da vsi pretresi, ki so odvijajo v družini, prizadenejo vse člane in ne samo starejše.

Tako je starejši sin postal zelo živahen in pri vseh šokih, kot je rojstvo brateca, moji izpiti, sindikat, politika, menjava službe in nenehno zbolevanje tako mene kot drugih v družini, se vse odraža v njegovem vedenju ter seveda mojem.

Kako to uskladiti, da se bomo še naprej radi imeli in se ne bomo pobili med seboj? Nekdo se mora spremeniti. In ta nekdo sem jaz. Spremeniti se moram do te mere, da bom znal sobivati z vsakdanjim pritiskom mojih ambicij ter družinske sreče. Moramo iti skupaj z roko v roki. Zato se moram spremeniti. Vidim, da sem bil slabo učen reagirati na vsakdanje izzive.

Zato moram prositi bližnje za razumevanje in oproščanje, saj se trudim po najboljših močeh.

Obenem vas »druge« moram prositi odpuščanja, tudi moje 'ne?-prijatelje', za moje 'otročje' obnašanje.

Resnično vam želim vse naj v letu 2012, saj sem se toliko naučil od vas. Večna hvala za učne ure in za prijazno sobivanje z vami.