dež

Napisani je bilo 10.7.2009

Dež!! Zopet dež. Deževen dan, ki ti resnično pokvari razpoloženje ter poudari depresijo v tebi. Ne dam se! Sem pozitiven in nasmejan.

Res je, da sem že četrtič vstal ob 2.40 in je biti težje nasmejan, četudi bi bil sončen dan in ne deževen.

Naslednji teden me čakajo še trije dnevi vstajanja ob 2.40. Potem za nekaj časa prekinem turo zgodnjega vstajanja.

Hm, služba je dobra, vendar davek zgodnjega vstajanja malo kdo razume.

Saj tudi ne moreš od navadnih smrtnikov pričakovati, da bi te razumeli. Železničar ni samo poklic, ampak način življenja. Celo življenje sem bežal pred tem, da bi mi bila služba način življenja in sem se znašel tu. Kot mladostnik sem obiskoval vojaško gimnazijo v Ljublajni. Šele tista služba bi bila način življenja, tako da danes smem preveč negodovati.

Vem in verjamem,da se bo to enega dne obrestovalo. Namreč služba, davek vstajanja, družina in dejstvo, da se oba šolava. Mora se!!!!! In bo se!!!!! To ni več upanje… to je prepričanje. Nekega dne, se bom spominjal teh trenutkov z nasmehom in kozarcem koktaila v senci na plaži.